Wilt u na uw betaalde bestelling uw order aanpassen dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. 

U kunt uw adres gegevens aanpassen via uw account. Komt u er niet uit dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. 

Helaas is dat nu nog niet mogelijk. Uw pakketje wordt dezelfde dag verstuurd via PostNL waarna het vaak binnen 24 uur geleverd wordt. 

Wij hebben een samenwerking met Klarna. Deze betaalprovider maakt het mogelijk om te betalen met iDeal, Creditcard en Afterpay. 

Als uw geld niet van uw rekening is afgeschreven kunt u een nieuwe bestelling plaatsen. Lukt dit ook niet, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice. 

U kunt uw pakketje retourneren via zowel PostNL en DHL. Deze kosten zijn voor eigen rekening. Op de retouren pagina vindt u meer informatie. 

De kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening. De kosten hiervan lopen uiteen van €5,75 tot €7,50 per pakketje bij bijvoorbeeld DHL en PostNL.

De adresgegevens vindt u op de retouren pagina. 

Nog steeds vragen? 

Neem contact op met onze klantenservice.

Neem contact op